Compliment of klacht

Wij weten graag wat er bij onze cliƫnten leeft. Dankzij uw compliment of klacht kunnen wij onze producten en dienstverlening aan u en voor anderen verbeteren.

COMPLIMENT

We horen graag complimenten wanneer het goed gaat. Het werk van een notariskantoor moet vanzelfsprekend goed zijn. Daar zetten wij ons iedere dag van harte voor in. Toch is het leuk om te horen wanneer u blij bent met wat we voor u doen. Uw tevredenheid moedigt ons aan nog beter ons best te doen.

U kunt uw compliment natuurlijk direct geven aan de behandelaar van uw dossier maar het is ook mogelijk om het formulier in te vullen.

KLACHT

We nemen uw kritiek serieus wanneer het in het dossier minder gaat dan u verwacht. Daarom gaan we graag met u in gesprek als u ontevreden bent.

U kunt uw klacht natuurlijk direct doorgeven aan de behandelaar van uw dossier maar het is ook mogelijk om het formulier in te vullen. We proberen er dan samen uit te komen. Meer informatie treft u aan in de brochure.

    Naam:

    Adres:

    Woonplaats:

    Email:

    Telefoonnummer:

    Uw zaaknummer:

    Mijn compliment:

    Mijn klacht:

    Direct een afspraak maken? Wij bellen u.

    Komt het u beter uit wanneer wij u bellen voor informatie, advies of een afspraak? Vul dan hier uw gegevens in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

      Comments are closed.